Ständigt närvarande

Han har bosatt sig här. Ensamheten. Blivit en del av mig. Vi har blivit ett. Han vakar över mig, sitter på min sängkant. Står bakom mig och viskar kärleksfulla ord i mina öron. Ständigt närvarande. Ensamheten.


Läsarnas Ord
Ord från: November

bra skrivet som alltid, man blir alltid lika berörd!<3

och den texten låter inte så positiv. får man fråga vad som är annorlunda mellan stockholm och göteborg? för jag har faktiskt aldrig bott ngn ananstans än i stockhom (född i uppsala dock, men vo flyttade hit när jag va ngr mpnader så det räknas inte) så jag kan inte relatera till dina känslor. för för mig är det så att jag lätt kan anpassa mig till olika miljöer, (så länge människorna har ungefär likadana värderingar som mig). sen så gillar jag mer storsdadslivet, jag gillar rytmen, dock ej stressen. stockholm är för tråkig, speciellt på vintern. när jag går där känns det som att jage i ett industriområde. men på som,maren då e det andra grejer hahaha xD

svar: tackar för dina komplimanger om mitt skrivande ^^ och angående skolan, alltså vissa grejer går bra medan andra går sämre, men jag har bestämt mig att sluta tänka på det hela. tänker bara plugga och sedan skita i allt annat. vänner har jag gott om utanför skolan. orkar knappt förska lära känna dig i det djupa planet :) tack som frågar ^^<3

2013-02-02 @ 00:53:13
URL: http://gatans.blogg.se
Ord från: November

dem*!!! xD hahahahah wtf, dem* menade jag, inte dig :o<33

2013-02-02 @ 00:56:24
URL: http://gatans.blogg.se
Ord från: Tessie

Jag känner igen den känslan, hur de känns!

Sv; min vecka har vart skön och lugn. Har dock inte hunnit med så mycket som jag hade önskat. Men har fått vila och det har varit behövligt. Jag har ju trots allt varit sjukskriven.

2013-02-02 @ 14:44:50
URL: http://ragdollie.blogg.se
Ord från: Elin

Lite grann har alla människor en inneboende ensamhet. Hälsotecken men än dock jobbigt.

Jag hoppas att din pappa har rätt och att jag kanske kan inse det någongång ganska snart.

Det är lite så det är nu tyvärr, det mesta jag gör och är är en börda.. Även hjärtat får känna på det..
kramar

2013-02-03 @ 19:43:02
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0