Trettioförsta december tvåtusensexton

Årets sista dag.
Här hemma ska vi ha nyårsmiddag.
Jag befinner mig mitt i uppsatsskrivandet.
Kanske är det skönt med ett nytt år, att få en nystart.

I samband med att ännu ett år avslutas väljer jag att skriva ner mina mål och drömmar. Att ha något att sträva efter inspirerar och just nu behöver jag ha lite riktning i mitt liv. Två brev har daterats idag. Ett av dem får öppnas om ett år, det andra ska vara förslutet fram till nyårsafton 2021. Som ett sätt att bevara drömmar, men också som en påminnelse till mig själv om vem jag en gång var. Jag har inte gjort något liknande innan, men just detta årsskifte så känns det rätt.

Brev daterade idag, öppnas först i framtiden.


Läsarnas Ord
Ord från: Ellen Gräntz

Men vilken fin idé att skriva brev till sig själv till längre fram! Hoppas ni får en fin middag och kväll och att det nya året kommer med mycket glädje och kärlek.
sv: Tack, som alltid, för din värme. Jag blir alltid smått knockad av dina kommentarer - på ett bra sätt. Kram <3

2016-12-31 @ 12:41:49
URL: http://ellengrantz.blogg.se/
Ord från: Carolina Thoor

Gott nytt år!

Sv; tack ska du ha! Detsamma :)

2016-12-31 @ 14:07:34
URL: http://knaset.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0