Traineeanställning till hösten

14 - maj
Jag antar att det tar sin tid att hitta tillbaka till orden - att hitta tillbaka till mig själv. Livet har varit omtumlande de senaste månaderna och jag tvivlar på att de kommande månaderna kommer att vara uttråkande. Snarare tvärtom!
Igår var jag och besökte ett socialtjänstkontor för att hälsa på mina kommande kollegor. Till hösten börjar jag som trainee hos dem och det ska bli så himla roligt! Jag suktar efter att få lära mig mer om socialt arbete och om mig själv. Framför allt ser jag fram emot att till hösten bli en del av gemenskapen på deras enhet. Bara vid vårt första möte upplevde jag värme, skratt och personlighet hos socialarbetarna. Jag hoppas att det ska bli bra! Det skulle betyda mycket att ha fortsatta framgångar på det sociala arbetets fält.


Läsarnas Ord
Ord från: Victoria

Tack så mycket :)

2016-05-20 @ 15:51:31
URL: http://impalaa.blogg.se
Ord från: anniepiie

Jag håller tummarna för att du kommer trivas som fisken i vattnet och klättra på "stegen" i arbetet och privat. :) SV: Tack, jag ska kika in på MK hemsida. :) Kramar

2016-05-22 @ 18:33:18
URL: http://anniepiie.blogg.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0