Äntligen på väg hem!

Det har gått ett halvår, sist jag var hemma på Västkusten var i somras. Det är enligt mig himla länge sedan med tanke på att jag har mina föräldrar där. Vi hörs av regelbundet på telefon och har god kontakt, men att inte kunna krama om dem känns stundvis ledsamt. Det var i synnerhet tråkigt att inte kunna åka hem och fira jul, eftersom att julledigheten var så kort och examensarbetet så tidskrävande.

Men examensarbetet blev ju tillslut färdigt och godkänt, därför åker jag idag hem till Göteborg med lättnad inombords. Bredvid mig på tåget har jag min R, som tagit ledigt både idag och på måndag för att vi ska få så mycket tid som möjligt med min familj. Det gör mig så glad! Främsta skälet till att vi åker ner är för att det har gått så många månader sedan sist jag var där. Att vi åker just denna helg beror på att mamma fyller år och det gläder mig så att vi har möjlighet att fira hennes dag. Denna helg ska jag tanka livsenergi, värme och kloka ord! Äntligen är jag (med min R) på väg hem!

En helg i Göteborg.

Tidsinställt inlägg, skrivet 2017-02-02.



Läsarnas Ord
Ord från: mammatillmirakel.blogg.se

kikar in och önskar dig en fin helg med din käresta och familj <3 Kram

2017-02-04 @ 15:04:56
URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/
Ord från: Elin

Nu har vi bara träffats tre gånger sen i somras, men du har ju varit dig själv, men inte riktigt varit stabil eller vad man ska säga. Inte så att du varit tråkig eller tung, för det blir du aldrig, men jag hoppas att du är gladare i sinnet du. Vilket du verkar vara nu när du får lite boost av att vara nere i Gbg igen.
Jag tror på dig!

Ja otroligt rolig kurs, och hittills inte så jobbig eller tidskrävande, men värre lär det bli. Känner mig inte så långt efter, så högskola är ingen "svår" nivå för mig. :)
kramar

2017-02-05 @ 21:44:33
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se
Ord från: Annika

Hoppas att det blev en lyckad helg. Kram.

2017-02-06 @ 16:21:33
URL: http://ladyochlufsen.blogg.se
Ord från: anniepiie

Hoppas att helgen blev helt fantastisk med din käresta och familjen. :D Kramar

2017-02-06 @ 21:06:35
URL: http://anniepiie.blogg.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0