Mitt emellan nu och sen

I tisdags eftermiddag lämnade jag in min sista tenta - kanske någonsin! Igår jobbade jag min sista dag som traineeanställd. På onsdag börjar jag min dag som heltidsanställd på samma arbetsplats. Igår var jag även på after work med mina kollegor och fick ytterligare bekräftat att jag är en i arbetsgruppen. Utmattad och med värme inombords kom jag hem och kramade på R och gick därefter till sängs. I morse unnade jag mig sovmorgon - så härligt! Jag låg kvar i sängen och läste till strax efter klockan tio, då jag gick upp och började förbereda inför ikväll. Vid middagstid får vi vänner på besök för att grilla, umgås och äta gott. Och för att fira min stundande examen. Det ska bli fint. Till dess passar jag på att ta hand om hemmet och om mig själv. Jag trivs ganska bra här mitt emellan nu och sen - inga riktiga avslut och heller inga nya marker att beträda.

Sovmorgon och tid att läsa skönlitteratur.


Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0