Avslutar ännu en arbetsvecka

Att det redan är fredag förvånar många i min arbetsgrupp, vi har mycket att göra sedan en tid tillbaka. Vi avslutar ännu en arbetsvecka och jag minns knappt vad jag har gjort under den gångna veckan. Det beror på stress, förkylning och delvis nedstämdhet. R och jag har knappt tillbringat någon tid tillsammans, vi har antingen varit för trötta, jobbat sent eller haft behov av nedvarvning på varsitt håll. Denna fredag var jag hemma tidig kväll och förberedde middag i väntan på att R skulle komma hem. När han kom innanför dörren möttes han av tända ljus, middag och en betydligt gladare flickvän jämfört med tidigare i veckan.

Myskväll med min R.

Nu är det helg och vi ser bland annat fram emot julmarknad och biobesök.
Vad är era planer för helgen?


Läsarnas Ord
Ord från: Madeleine

Å så fint och mysigt du gjort det<3 Lyllos R.

Svar: Svar: Tack för de fina orden. <3Kram
Jasmine

2018-11-16 @ 20:46:27
Ord från: Matilda Berlin

Men guuu vilket underbart sett att komma hem på!! FANTASTISKT JU! <33

2018-11-17 @ 09:44:00
URL: http://matildaberlin.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0