En planerad bröllopstårta

Min vän och tärna ska baka tårtan till vårt bröllop. Det bestämdes tidigt i bröllopsplaneringen och är en process som har fått växa fram och innehållit många idéer längs vägen. När våren började närma sig sitt slut kände jag mig lite stressad över att en konkret tårta inte planerats, det fanns bara en massa idéer.


Idéer kring vår bröllopstårta.

Över en fika tillsammans med vännen rafsade jag dock ner en tanke utifrån de tidigare idéer vi bollat samt utifrån möjligheterna som uppdagats i samband med planeringsmötet med personalen som ansvarar för vår lokal. Helt plötsligt föll allt på plats och många av de idéer vi tidigare uttryckt för varandra i ord och bild hamnade på ett ark i min anteckningsbok.


En planerad bröllopstårta.

Som ni ser finns det många idéer och tankar kring hur den färdiga tårtan är tänkt att se ut. Vännen som ska baka tårtan upplever sig vara säker på de olika momenten och uttrycker entusiasm över att få baka tårtan för oss. Det gör mig så glad att hon erbjöd sig! Får vi bara ihop det och tårtan står på bordet dagen för vårt bröllop är jag säker på att den är något utöver det vanliga.


Läsarnas Ord
Ord från: Carro

Spännande att se hur den blir 😍

2019-06-20 @ 22:05:51
URL: http://nouw.com/carroat
Ord från: Alice

Åhh, så spännande och roligt, hihi! ^^ Kram!

2019-06-22 @ 09:32:53
URL: http://nouw.com/aliceemericsson
Ord från: Yasmine

Ser verkligen fram emot att se slutresultatet! :D Jag tror att den kommer överträffa förväntningarna! Kram och glad midsommar till er <3

2019-06-22 @ 11:29:10
URL: http://yasmissy.blogg.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0