Vi välkomnar år 2022 i min Bullet Journal

Kalenderåret 2021 går mot sitt slut, vilket innebär att ett nytt år i min bullet journal får ta plats. Då jag bytte bok i somras och skapade sidor med plats för kommande arton månader behöver samtliga uppslag inte göras på nytt inför det nya året. Årsskiftet ska självklart uppmärksammas, om än med några få sidor denna gång.

Vi välkomnar år 2022 i min bullet journal.

År 2022 välkomnas med en framsida och efterföljs sedan av en sida för överblick av månadernas olika teman samt nyheten Vab-kalender, i och med att vi har lillprinsens föreskolstart att vänta. Det är alla tre sidor som har gjorts inför det nya året. Det bästa med bullet journaling är ju att uppslagen och innehållet kan anpassas utifrån aktuella behov och mer än så har jag inte behov av i samband med att det nya året tar sin början.

Månadsteman år 2022.

Vab-kalender.

Har du påbörjat sidorna för år 2022 i din bullet journal? Eller har du köpt den där nya kalendern som du med glädje ser fram emot att planera det nya året i? Dela gärna med dig!

Tidsinställt inlägg, skrivet den 2021-12-13.


Läsarnas Ord
Ord från: Netti Starby

Åh vilken fin för nya året och jag kör på en personlig almanacka. Kramis <3

2021-12-15 @ 05:41:29
URL: http://starbys.se
Ord från: Pauline Hurtig

så fint :D

2021-12-15 @ 20:10:37
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
Ord från: Amanda (Swedish Passport)

Men åh så fint! :)

2021-12-15 @ 21:10:47
URL: http://swedishpassport.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0