September i min Bullet Journal

Fjolårets september i min bullet journal (se här) har nu gjorts i en ny version. Det känns fint med tanke på att temat påminner mig om vad månaden i fjol innefattade. Nedanstående tolkning är mindre färggrann än den föregående. Jag gillar denna andra version, som även har sina uppslag inspirerade från andra omtyckta månader i min bullet journal. Kika gärna i arkivet.

Septembersidor med luftballonger i gråskala som tema.

Citat att bära med mig under månaden.

Månadens förstasida smyckas av luftballonger i svart, vitt och grått samt en minikalender. Intill har jag ett citat som jag  vill tro är passande denna månad då jag återgår till arbetet och behöver lita på att det är värt att försöka en andra gång.

Månadsöversikt.

Månadsöversikten i form av en kalender och anteckningar på ena sidan samt på sidan intill plats för detaljer och att-göra-lista.

Månadens mood tracker.

Designen på min mood tracker har jag sett i sociala medier och kopierat rakt av. Jag tycker att den blev fin! Innehållet i min habit tracker följer med från föregående månad med undantag för en vana som har ersatts med en ny. När vardagen förändras behöver vanorna också kunna göra det.

Habtit tracker i september.

Något särskilt du gillar med årets septembersidor?

Tidsinställt inlägg, skrivet den 2021-08-29.


Läsarnas Ord
Ord från: Anette Starby

Du är så himla duktig och kreativ. Kramis <3

2021-09-04 @ 19:00:14
URL: http://starbys.se
Ord från: Caroline

Superfint :D

2021-09-05 @ 11:28:26
URL: http://carro93.se
Ord från: Carolina

Riktigt fint! Jag älskar verkligen luftballonger, speciellt på barnkläder, så ett alldeles förträffligt tema för fina september! :D
Fint citat också, håller med att det passar för att återgå till jobbet eller andra tillfällen <3

Kram

2021-09-30 @ 08:31:35
URL: http://knaset.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0