The Golden Washi Tape Collection

När butiken Lidl för någon vecka sedan hade tagit in produkter för bullet journaling och entusiasmen i sociala nätverk spred sig, besökte även jag butiken för att inhandla förpackningar med washitejp. Rullarna med dekorationstejp visade sig vara väldigt fina och med härlig känsla att riva av, inte alls plastiga som man kanske annars kan förvänta sig när priset är lågt.

The Golden Washi Tape Collection i min bullet journal.

Designen på de guldiga rullarna var så fin att jag blev insirerad att vara kreativ, vilket resulterade i skapandet av en sida för att enklare kunna överblicka rullarna med washitejp som vid tillfället inhandlades. Jag har sett liknande uppslag i BuJo-världen och är nu himla nöjd med att ha denna typ av sida också i min egen bullet journal. Rubriken på sidan blev The Golden Washi Tape Collection. Visst blev det fint!

The Golden Washi Tape Collection i min bullet journal.


Läsarnas Ord
Ord från: Carolina

Vad härligt när Lidl får in bullet journaling saker och man slipper betala dyrt för sina dekorationen! Så fint det blev ❤️

Svar; tack för din kommentar! Fint att du uppskattar mina graviduppdateringar varje vecka 💕

2022-08-17 @ 10:00:59
URL: http://knaset.com
Ord från: Fröken

Härligt att fynda och vad fint resultatet blev! <3

2022-08-17 @ 22:26:32
URL: http://verbaomnesliberant.webblogg.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0