Juni är snart slut - jag hinner inte med!

Juni 2022 passerar i en rasande fart. Jag hinner inte riktigt med. Vardagen är intensiv och jag arbetar hårt. Kvällarna har för få timmar för att jag ska hinna med allt jag önskar. Nätterna är för korta, jag får aldrig sova ut. Samtliga helger är vi bokade - för trevligheter på annan ort, med besök av familjen och nu för midsommarfirande. Jag samlar på mig minnen, men tar mig inte tiden att reflektera i vardagen. Just nu snurrar livet lite för fort. Dessvärre blir ni inte delaktiga i den mån jag önskar.

Hembakade bullar i juni.
 
Jag vill att ni ska veta att jag med glädje ser tillbaka på den där helgen då jag och R var på dejt. Helgen efter fick vi besök av min syster och helgen därpå kom min mamma på besök. Det var mysiga dagar som fick pulsen inombords att sjunka en aning och tankarna på allt och inget att sakta ner. Det är något visst med hembakade bullar, lördagsfilm, promenad utan brådska, lekplatshäng, grönska och fika på en filt i gräset.

Imorgon är det midsommar, hoppas att ni får ett riktigt härligt firande. Tack för att ni läser mina ord.


Läsarnas Ord
Ord från: Carolina

Jag kak hålla med om att juni bara har sprungit iväg! På ett sätt tycker jag det är trevligt, ser så fram emot hösten av personliga skäl, men samtidigt tycker jag det är trist. Låter ändå som om du utnyttjar juni månad med en massa roligheter 😍

Svar,; absolut! Vi kan säkert få till en dejt, jag och N. Får se om det blir av. Njuter av vår semester där vi har kunnat göra saker ihop och njuta av varandra när lillen sovit, typ bangolf. 🥰

2022-06-24 @ 03:18:28
URL: http://knaset.com
Ord från: Annie

Kan bli sådär på sommaren :)Kul att du har massa trevligheter för dig<3

2022-06-24 @ 14:30:08
URL: http://www.byanniess.blogg.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0