Glasspaus i en småbåtshamn

Under de där julidagarna på min barndomsö promenerade vi ner till en småbåtshamn för att äta glass (och bidra till försäljningen på caféet som skapar en idyllisk plats).


Glasspaus i sällskap av en barndomsvän med familj.

En dag promenerade jag, R och lillen dit för glasspaus i sällskap av en barndomsvän till mig och hennes lilla familj. Vi har inte setts på flera år och det var verkligen så fint att se henne igen!

Lillen åt pannkakslunch i en småbåtshamn.
 
En eftermiddag var jag och lillen där tillsammans med min mamma. Då mumsade lillen på pannkakor medan jag och mamma åt varsin bägare med kulglass. Utsikten var klarblått vatten i en stilla småbåtshamn. Det var en fin stund.


Läsarnas Ord
Ord från: Netti Starby

Vilket mysigt ställe ni var på och åt glass. Kramis <3

2023-08-20 @ 12:50:07
URL: http://starbys.se
Ord från: Heléna

Visst är det något alldeles speciellt med en småbåtshamn! Så mysigt att sitta och titta ut över vattnet och alla små båtar som följer vattnets rörelser. Det låter jättemysigt med en glasspaus tillsammans med din egen och din barndomsväns familj. Mysigt också att du kom tillbaka dit med din mamma och lilla gosse! Hoppas du får en riktigt fin fortsättning på denna söndag! Kramar 🤗❤️

2023-08-20 @ 17:12:08
URL: http://haldhagen.blogg.se
Ord från: Pauline Hurtig

vad mysigt :)

2023-08-20 @ 19:47:40
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0