Söndagslugn och födelsedagsfirande

Söndagsfrukost hos syster.

En söndag med lugn förmiddagslunk inledde slutet på min helg hemma hos familjen på Västkusten. Vid systers köksbord satt vi länge med frukosten. Jag fick duscha med ro och ta av systers dyra hårprodukter. Klockan hann bli efter lunchtid när jag och syster begav oss hemifrån för en kortare fika på stan. Längs vägen köpte vi blommor till ett födelsedagsbarn.

Fika på stan med syster.

På eftermiddagen kom vi hem till mamma som bjöd på trerätters middag. Hon fick grattiskramar, blommor och presenter från oss. Vi firade hennes födelsedag bara vi tre; mamma, syster och jag. Det var mysigt. Mamma körde mig sedan till tågstationen, det var snällt av henne. Närmare midnatt klev jag av tåget på Stockholm central och tog mig därifrån hemåt. Nattens sömn blev begränsad, men det gjorde mig ingenting. Det var betydelsefullt att tillbringa maximal tid med min ursprungsfamilj denna helg. Läs gärna om fredagen och lördagen.

Födelsedagsfirande för mamma.


Läsarnas Ord
Ord från: Carolina

Låter trevligt och mysigt att få återse din familj efter att du haft det trevligt en helg på Västkusten! 🥰

2023-02-16 @ 19:37:36
URL: http://knaset.com
Ord från: Annie

Önskar dig en mysig och fin helg!<3 Kram

2023-02-18 @ 10:10:47
URL: http://www.nouw/by_anniess

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0