Juli i min Bullet Journal

Juli månad i min bullet journal.

Ett dekorationsark washi tillsammans med en matallic vinröd penna fick bli temat för juli månad i min bullet journal. Första uppslaget blev till hälften enbart dekoration med månadstitel och minikalender på sidan intill.

Månadskalendern tog likt tidigare månader upp ett uppslag, här också med plats för att-göra-lista och notiser.

Månadsöversiktlig kalender.

Många minnen kan samlas på sidan En rad om dagen, för juli månad på ett helt uppslag med några sparsamma dekorationer i över- och underkant.

Sidan En rad om dagen i juli.

Månadens habit tracker och mood tracker fick samsas på en och samma sida. Jag gillar det kompakta utseendet snarare än de sidorna med många tomma fält.

Juli månads habit tracker och mood tracker.

För juli månad tracker jag vanorna likt de under vårens tidigare månader. Mood trackern blev i form av ett lövverk med inspiration från månadens förstasida. Ett förbestämt mönster fylls i respektive del av lövverket för att representera den dagens mood (inneboende känsla).

Mood tracker i juli.

Önskar dig en fin juli månad!


Läsarnas Ord
Ord från: Denise

Sååå såå fint som vanligt 😍

2023-07-05 @ 01:08:32
URL: http://nouw.com/denisetiainen
Ord från: Angelica

Så fint, du är ju så himla duktig!

2023-07-07 @ 09:26:02
URL: http://nouw.com/missminnea
Ord från: Anonym

Fint, som alltid! 😀

2023-07-28 @ 10:28:57
URL: http://knaset.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0