Rabarberlycka

Som jag älskar livet i hus! Här ser jag en framtid. Här kan jag leva livet som jag vill. Här finns inget som stör min sinnesro. Sen har ju livet sina upp- och nergångar, så klart.

Jag får skörda rabarber i egen trädgård - lycka!

Att ha en egen trädgård ger mig sådan livskvalitet! De senaste veckorna har vi kunnat skörda rabarber från den egna trädgården och det gör mig så lycklig. Jag har använt årets skörd till kompott i tårta, rabarberkaka samt rabarber- och vaniljmarmelad. Rabarberpaj ska jag också baka. Åhh, denna rabarberlycka!

Tidsinställt inlägg, skrivet den 2023-06-06.



Läsarnas Ord
Ord från: Yasmine

Skulle också vilja ha en trädgård så det låter verkligen som drömmen! 😍
Kram

2023-06-13 @ 15:28:09
URL: http://yasmissy.blogg.se/
Ord från: Thereselinneaaa

Åh vilken härlig känsla det där är! Längtar tills jag känner så! Förhoppningsvis i mitt nästa boende! :)

2023-06-16 @ 12:25:10
URL: http://thereselinneaaa.blogg.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0