Mars i min Bullet Journal


Välkomnar mars i min bullet journal!

Äntligen är våren här! I alla fall enligt kalendern, hur det är med den faktiska värmen och bristen på snö är en annan sak. I min bullet journal är temat för mars månad vår och lila blomster. Ett inte särskilt unikt tema, men det var rofyllt att sitta ner och skapa.


En rad om dagen i min bullet journal.

Framsidan med minikalendern och namnet på månaden i fokus samt sidan En rad om dagen är första uppslaget denna månad. På nästkommande sidor har jag en kalender för månaden med plats att skriva in event, göromål och notiser. I högra marginalen har jag plats för månadens att-göra-lista.


En uppslagsstor kalender för planering av månaden.

Sista sidan i mars har plats för mood tracker och habit tracker. Översikten av känsla för dagen representeras av blommorna som återfinns i månadens tema. Vanorna jag vill ha koll på har rubriksatts över varsin liten kalender att fylla i.

Mars månads mood tracker och habit tracker.

Önskar dig en fin start på våren!

Tidsinställt inlägg, skrivet den 2023-03-02.


Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0