December i min Bullet Journal


Framsida för december i min bullet journal.

Årets december i min bullet journal går i röda julens färger. Små tomtar kikar fram under stora luvor och påminner oss om stundande juletid. Månadens tema är lekfullt och uppslagen blir förhoppningsvis så där funktionella som jag önskar.


Översikt och decemberlista.

Månaden summeras på en sida där kalender, att-göra-lista och notiser ges plats. På sidan intill har jag årets decemberlista, läs mer här.

En rad om dagen i december.

Uppslaget En rad om dagen kommer att fyllas med sammanfattningar från dagarna i december.


Mood tracker och habit tracker för december.

Nyfikna tomtar med stora luvor tar form som månadens mood tracker. Respektive luva ska färgläggas i en färg som representerar dagens mood (inneboende känsla). För december väljer jag att han en mer omfattande habit tracker - med tio vanor som jag vill uppmuntra mig själv att lägga tid på under månaden.

Veckouppslag i december.
 
Dagarna i december behöver få ta utrymme i min bullet journal. De första två-tre veckorna i december delar på ett uppslag. När lediga dagar sedan kommer vill jag ha än mer utrymme för var dag, håll utkik efter fortsättningen.


Läsarnas Ord
Ord från: Alice

Åh, lika fint som vanligt! Älskar tomtarna, så duktig du är på att teckna! <3 Kram!

2023-11-30 @ 09:02:22
URL: http://nouw.com/aliceemericsson
Ord från: Netti Starby

Åh vad fint och jag har också försökt att skriva en rad om dagen men det gick inte så bra. Kramis <3

2023-11-30 @ 15:21:41
URL: http://starbys.se
Ord från: Pauline Hurtig

Men så fint!!

2023-12-02 @ 09:43:10
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0