Summerar oktober månad

Oktober månad har passerat. För min del var det en mindre bra månad med varierat mående. Min reumatism gjorde sig påmind, jag upplevde nedstämdhet och mitt heltidsarbete gav mig stressymptom som består. De trettioen dagarna i oktober innehöll samtidigt fina stunder. Nedan följer en summering.
 
Oktober 2023.

♥ fika och lek med två andra barnfamiljer
♥ fredagsmys med lillen
♥ föräldramöte på förskolan
♥ var på evenemang som intresseorganisationer anordnade
♥ dejt med min R, läs här.
♥ besök hos familj i annan stad
♥ tillbringade en helg själv hemma hos min syster i Göteborg
♥ Afternoon Tea med vänner, se här.

Önskar er en fortsatt fin höst.


Läsarnas Ord
Ord från: ullie

det är jobbigt med måendet är väldigt beroende utav väder så ja nu är det ofta piss

låter som mysigt med lillen tycker jag

2023-11-11 @ 21:35:33
URL: http://weberskold.se
Ord från: Heléna

Så tråkigt att din reumatism har bråkat. Misstänker att det kan ha att göra med kylan som har kommit. Besvärligt med stress symptomen och nedstämdheten också. Tur ändå att det fann några ljusglimtar under oktober. Stor kram fina du 🤗❤️❤️❤️

2023-11-16 @ 08:56:52
URL: http://haldhagen.blogg.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0