Januari i min Bullet Journal

Januari i min bullet journal år 2024.

Lila tycks vara accentfärgen som jag väljer för januari månad i min bullet journal. Så har varit fallet de senaste åren, se här: år 2023, år 2022 och år 2021. Även i år är det lila som briljerar färgskalan.

Framsidan och En rad om dagen i januari.

Den första framsidan för i år har jag dekorerat med washitejp och stickers, vilket genomgående fått följa med på månadens sidor. Intill förstasidan har jag plats för minnen i januari - en rad om dagen.

Månadsöversikten.

Överblick av månaden har jag i form av en uppslagsstor kalender. I högerkant har jag månadens att-göra-lista och påminnelser, exempelvis boka träff med x eller dubbelkolla att rätt lön betalats ut.

Mood tracker och habit tracker i januari.

Hur jag har mått och vilka vanor jag har ägnat mig åt under månaden trackar jag på sidan ovan. Då jag har valt att tracka flera vanor gjorde jag en komprimerad habit tracker med samtliga vanor samlade. Intill har jag min mood tracker - känslan för dagen - som denna månad är i form av färggranna granar med en specifik färg på en fyrgradig skala.

Har du en bullet journal för år 2024? Du får gärna dela med dig av text, inspiration eller länkar i en kommentar. Att finna gemenskap och inspiration från andra är en av mina syfte med bullet journaling. Tack på förhand!

Tidsinställt inlägg, skrivet den 2024-01-04.
 

Läsarnas Ord
Ord från: Annie

Så kul med bulletjournal :)
God fortsättning på nya året<3

Kram

Svar: Svar: Tack för orden, roligt att du tycker det. :)Gott nytt år!
Kram
Jasmine

2024-01-06 @ 16:40:05
Ord från: Lisa

Vad fint. Lila är en sån underbar färg tycker jag :) Kram

2024-01-07 @ 11:32:42
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Ord från: Enna

Fina färger!

2024-01-07 @ 19:16:20
URL: http://sayyeastofashion.blogg.se
Ord från: Netti Starby

Vad fint du har gjort och lila är en perfekt färg för januari månad. Kramis <3

2024-01-07 @ 20:27:44
URL: http://https://starbys.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0