Jag är tydligen speciell.

Jag är tydligen speciell, inte som alla andra. På morgonsamlingen var det en kille som öppet förolämpade mig inför alla andra. Jag är tydligen speciell. Jag kommenterar tydligen allt, då alla andra sitter tysta. Det var så han sa. Han som gav mig en smickarande kommentar. Det inlägget betyder ingenting längre. Han var bara elak då också.
Min lärare sa till honom... lite löst. Att han ska tänka på sitt språk och på vad han säger.

Jag får tydligen inte vara någon alls. Jag som har hållit en låg profil, knappt pratar med dem i min klass, har blivit förolämpad. Känner de mig? Nej. Hoppar de på mig? Ja.

/Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: Ida

Lyssna inte på dem gumman. Det kommer alltid finnas människor som känner sig hotade av andra och måste trycka ner på andra för att må bra. Du är speciell men för mig är det på ett positivt sätt. Jag tycker om att du är sprallig och har åsikter, det är vad som gör dig till dig.

Fortsätter detta tycker jag dock att du skall prata med rektorn, ingen får behandla någon på det sättet. Blir otroligt frustrerad över att läraren inte ingrep ordentligt, vem har ni egentligen?

Jag tycker att du skall vara stolt över den du är, det finns bara en Jasmin <3

2009-12-02 @ 11:43:18
Ord från: Julia Swalander

Sv: Tack för att du hjälpte mig i Swebus-tävlingen! Jag vann nämligen :)

2009-12-02 @ 13:06:34
URL: http://juliaswalander.blogg.se/
Ord från: I Z Z A H ~ S V A R A R

ah okej finns alla avsnitten på youtube ?

2009-12-02 @ 16:07:43
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Ord från: becka

Fortsätt med de du gör! Det är ju du, det är det som är Jasmine! Jag är också en sån som kommenterar "Allt"(?) och jag gillar de! :)

2009-12-05 @ 21:04:26
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0