Ändrad konst

När man blir förblindad, är det svårt att se förändringar.
De lilla kräver de mest uppmärksamma ögonen.
Det är litet, men vackert på sitt sätt.



   
(Klicka på bilden, för att ta en närmare titt.)

Vad gillar ni bäst? Det jag har tecknat idag eller detta?

Kram


Läsarnas Ord
Ord från: LeChatGarcon

Det du rita idag. Det kändes mer naturligt, det innan var så mkt av det samma :) Massa hjärtan. Men det idag var jättefint, tkr speciellt om den längst till vänster bland de små bilderna. Skulle vilja se helheten ^^

2009-07-09 @ 18:48:56
Ord från: Rickard

Jag gillar verkligen båda <3

Jag älskar hela ditt sätt, din stil att teckna på.

Det blir så levande allting...



Om jag måste välja en absolut favorit, så är det nog den du tecknade idag - närmare bestämt den lilla bilden i mitten.

Den ser så mystisk ut, och det finns så mycket att se på att man skulle kunna sitta och kolla i evigheter. Sånna bilder gillar jag. :D



Puss <3

2009-07-09 @ 23:13:36

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0