Min målning på väggen

Sista terminen i nian gjorde vi kopior av kända konstverk. Jag valde att kopiera ett av Magrittes verk. Tyvärr finns inte den exakta målningen ( Den som jag målade av.) på Google, men ni kan alltid gå in och söka efter ett liknande exemplar. (Sök bara på 'Magritte'.)
Efter att bilden har legat gömd i min garderob sen i våras, har jag nu äntligen fått en ram att sätta in den i. Nu hänger mitt konstverk uppe på vägen. Ramen är enkel, köpt på IKEA och väldigt lätt att använda. Jag är mycket nöjd!


Min bild har fått en särskild plats på väggen.

 
Närmare titt...

Jag minns i nian, när vi hade redovisat och i allmänhet pratade om bilderna. Jag fick så mycket beröm! Inte bara av läraren. Enligt henne var det många elever, som hade sagt att min bild var väldigt fin. Jag blev så glad! Det hade jag inte alls räknat med. Rörd - Ja, det blev jag. Tänk vad lite snälla ord kan göra. De kan ge ett gott minne för livet. Tack.

//Jasmine


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Du är verkligen jätteduktig! <333

Du har lyckats med tårna riktigt bra tycker jag! Sånt (och fingrar) är alltid ett helvete att få till! xD



Den är väldigt fin!



Jag älskar Dig!

Puss

Din

2009-09-28 @ 21:45:30
Ord från: Rickard

Här är föresten inlägget där du skriver om målningen:



http://rosanatt.blogg.se/2009/february/inget-inlagg.html



Den blev väldigt lik!

Du är så duktig! <333



Puss

2009-09-28 @ 21:53:45

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0