Och än en gång har jag klarat det!

Vem hade kunnat tro att jag skulle hinna köpa samtliga julklappar (med några minus) på mindre än två timmar? (Ingen räcker upp handen...) Det trodde inte jag heller. Eftersom jag visste på ett ungefär vad jag ville ha, var det ganska enkelt att inhandla det. Och nu snurrar julrim i huvudet på mig, är det inte irriterande så säg. Som sagt... (Inte alls bra, men irriterande.) Jag orkade inte åka till pysselbutiken hemma hos mamma och inte heller till biblioteket som ligger i närheten. Rean får vara, idag hittade jag en annan butik (har varit där förut, men det var länge sedan) där de säljer material till mitt kortmakande mycket billigare.

Och än en gång har jag klarat att inhandla julklapparna. Det har tagit emot, det har gjort ont och jag hade nästan gett upp hoppet (läs mer här), men jag lyckades tillslut.



Läsarnas Ord
Ord från: Lisa

Som jag skrev; det är otroligt hur snabbt vissa saker faktiskt kan gå om man är fokuserad och även målmedveten. Med tanke på att det bara tog två timmar för syrran hade jag inga tvivel om att det gick så snabbt för dig ;)



sv. Tack så mycket, men min kompis använde PhotoShop för att plocka fram det gröna i mina ögon -- de har mer stänk av grått i verkligheten ^^



Kram!

2010-12-20 @ 18:37:46
URL: http://liisiish.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0