Ledig lördag

Idag är jag ledig och det njuter jag av i fulla drag. Vaknade vid elva, efter tolv timmars sömn. Jag behövde sova ut. Dessutom drömde jag om räktallrikar, "- 238 kronor, tack." och arbetet i allmänhet. Hjärnan har sorterat och nu är jag återställd.
Ska snart ta en promenad tillsammans med en kompis. Ser fram emot att få gå ut och bara gå, inte ha någon tid att passa och bara njuta av sommaren i allmänhet. Det är ju faktiskt en väldigt fin sommar i år, trots att det regnar varannan dag. Här ser du ett bevis på mitt uttalande:


Bilden tagen nere på dansen i torsdags. Fler bilder hittar du också här.


Läsarnas Ord
Ord från: Emma

Fin blogg :)

Allt bra med dig?

2010-07-17 @ 14:52:07
URL: http://ericsons.blogg.se/
Ord från: Tessie

Svar:

Ja du tar super fina bilder, inge snack om saken :)

Tack ska du ha, i bland får man till det när man skriver, helt klart!..

Kvällen igår var trevlig, rolig. Ska skriva ett inlägg sedan när jag kommer hem. Nu är jag hos mor :)

-kramar-

2010-07-17 @ 16:04:04
URL: http://curves4all.wordpress.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0