Ljusblåa dagar...

"... seglar förbi.

Sommaren är kort
de mesta regnar bort
men nu är den här
så ta för dig
solen skiner idag
hösten kommer snart
de går med vindens fart
så lyssna på mig
solen skiner
kanske bara idag"


Tomas Ledin - Sommaren är kort

Jag har haft en fantastisk vecka här ute på ön. Sommarkvällar som ger minnen för livet, färska jodgubbar till frukost som jag njöt av på trappan, tid att fundera och kortmakeri. Allt som jag älskar har jag fått gjort. Det är en starkare Jasmine som ska in till stan i eftermiddag. Det brukar bli så. Jag blir starkare och starkare för varje dag som går av sommarlovet. Jag bygger upp mig själv inifrån, för att sedan blomstra ut och försöka mig på livets problem ännu en gång.

Jag stod i duschen ganska länge idag. Det var skönt att bara låta vattnet rinna av mig. Pigg var jag inte, när jag gick upp. Nu känns det dock helt okej. Jag ska ju jobba idag och det gör mig glad. Detta har jag sett fram emot. Jag hoppas att det blir lika roligt som jag har tänkt mig. Om inte, så har jag i alla fall provat och det ger arbetslivserfarenhet.
Dags för frukost. God morgon!


Läsarnas Ord
Ord från: Linnea

sv: Tack, skorna är mina favoritskor faktiskt :) Hoppas du får en bra dag!

2010-07-03 @ 09:28:16
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Ord från: Malin, 22 år Gravid v40

de var jätte fina, hur mår du idag?

2010-07-03 @ 10:40:45
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Ord från: Tessie

Detta inlägg var riktigt trevligt inlägg att läsa!!..



Starkare inifrån, låter toppen!!



-kram-

2010-07-04 @ 12:54:05
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0