De som kämpar får godis



Efter min jobbiga dag tycker jag faktiskt att jag förtjänar att äta godis - trots att det idag är måndag. Godis gör mig glad, om jag låter bli att tänka på konsekvenserna. Det finns nog ingen som är så bra som jag, på att belöna sig själv med godsaker. Gottegris som jag är, ser jag det som ett pris. Godis gör mig go' och glad, så länge det innehåller choklad. Jag älskar att bara slappa framför datorn med en stor påse godis bredvid mig. Mums! Det är dock inget jag rekommenderar mig själv att göra varje dag. Någon gång i veckan, lite då och då, säger tandläkaren att det är okej att äta godis. Mina regler är annorlunda; jag äter godis när jag vill och då jag är ledsen. Tröstäta är något vanligt hos mig. Också motsatsen har jag provat på (men slutat med).
De som kämpar får godis. De som ger upp får också godis, för att kunna resa på sig och börja kämpa sig till mållinjen.

Det finns inget ledigt sommarjobb i öns affär. Tjejerna som jobbade där förra året har sina platser kvar. Hon i affären ska höra av sig, om det av någon anledning skulle bli någon plats ledig.
Det är bara att leta vidare.


Läsarnas Ord
Ord från: viktoria

yes har kollar där :-) därför tipsa dig om mina sida för du hade bla. skrivit att du ville prata med fler som tycker om att pyssla :-) (om ja inte mins helt fel) :-) mvh vickan kram

2010-03-29 @ 18:33:27
URL: http://viktoriahelena.blogg.se/
Ord från: J E N N Y

gott med godis! :D

2010-04-01 @ 20:16:16
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0