Life is beautiful


Life is beautiful.

Regnet öser ner. Varje dag kommer man blöt till skolan. Likt en dränkt katt stapplar man in på höga klackar. Mina älskade höga klackar. De ger ljus i tillvaron, trots att mina fötter nu värker efter en hel vecka gåendes i mina nya höstskor (bild ser du här).
Lovet har börjat för min del. Var i skolan två timmar sen var det raka vägen ut till ön. Underbart. Blöt blev jag och trött på vardag är jag, men livet är underbart. Life is beautiful. Mörka stunder blir till ljusa. Min deppighet har nog avtagit. Känner mig fortfarande smått nere, men jag hoppas på att lovet kan rätta till den bristande resursen. Jag behöver vilan, lugnet och friheten. Min hjärna är inställd på lov. Att jag ska behöva anstränga mig inom de kommande dagarna känns nära inpå omöjligt. Jag har lov, accept it.

Tackar så mycket för era mycket uppskattade kommentarer. Särskilt tack till dig som har kommenterat inlägget "Snygging?!". Jag tycker det är roligt att få läsa dina åsikter och din syn på saken. Tack.


Läsarnas Ord
Ord från: Hannah Hale

har också lov nu =) fick det igår. asnajs"

2010-10-29 @ 13:00:44
URL: http://hannahhale.blogg.se/
Ord från: A

Asnice med lov! Ska ha det nu efter en vecka praktik!

Har du hört låten "Life is beautiful"? :)

2010-10-29 @ 14:07:58
URL: http://noplasticheart.wordpress.com
Ord från: Anonym

SV: ÅHHH nu blir det mycket rederiarbete framöver. Reidar tjurar som vanligt och vill inte dra sig tillbaka. :P

2010-11-02 @ 08:11:01
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0