Gryning på ön

Klockan skulle ringa halv åtta, men jag vaknade innan dess. Väldigt skönt att slippa kasta sig upp ur sängen. Att sen kolla ut genom fönstret och mötas av en fantastisk gryning, som tar över världen.


Gryning på ön.

När jag öppnade balkongdörren, hörde jag lugnet. Jag kände den svala nattluften, som ännu ligger kvar. Jag andades in, samtidigt som jag hörde en båt dunka långt borta vid horisonten.
 Än så länge har dagen varit bra. Man kan hoppas att känslan håller i sig. Efter att jag pluggade till provet igår, kände jag mig faktiskt ganska lugn. En faktor som har orsakat alla känslor den senaste tiden har varit stress. Allt beror självklart inte på skolan, men efter denna dag hoppas jag på att må bättre.

Önskar dig en bra torsdag!


Läsarnas Ord
Ord från: Anonym

SV: Alltså jag fattar seriöst inte vad du har fått det ifrån. :S

Vad fint det var där vid gryningen. =)

2011-01-27 @ 08:42:09
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Ord från: Eleonore

Va fint det är med gryning ute i skärgården! :)



Åh tack söta du! Vad glad jag blir :D

kram

2011-01-27 @ 08:53:53
URL: http://fikamed.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0