TheSims3 - Syskonen Tyrgran har lämnat boet

Just nu är jag himla insatt i mitt theSims3-spelande. Jag har vissa perioder då jag knappt vill göra något annat. Här kommer fortsättningen på förra inlägget.


Syskonen Tyrgran har nu lämnat boet och flyttat ut i världen - på egen hand. Lyckligtvis har de varandras sällskap i den nyrenoverade lilla villan. Bob beundrar stolt den öppna spisen, som han så skickligt byggde till. Och Mimmi, hon njuter av matlagningen i de stora och rymliga köket. Ungdomarnas mål är att leva livet precis som de vill; Bob med drömmen om att lyckas inom sin karriär på sjukhuset och Mimmi har som livsambition att klå alla stormästare i schack, för att själv ta över den titeln. Kommer de att lyckas? Fortsättning följer...


Läsarnas Ord
Ord från: Eleonore

The sims är så kul, iaf när man sa skapa personer och hus haha. Sen tröttnar jag lite på det :)



Ja paj i alla former är underbart! Tycker absolut du ska köpa en riktigt fin pajform :) Själv har jag massa olika, 2 vanliga formar, några portionsformar och en hjärtformad :D



Kram!

2011-01-23 @ 17:58:51
URL: http://fikamed.blogg.se/
Ord från: ELLEN AHL AXELSSON

sv: jag har aldrig testat dem! :)

2011-01-23 @ 18:43:03
URL: http://byellen.se/
Ord från: Fotograf Jenny Eriksson

Åh det var så längesen jag spelade sims, flera år minst. Men kul var det på den tiden då jag höll på, kunde sitta timtal



SVAR: tack :) kram

2011-01-23 @ 21:18:18
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/
Ord från: Anniepie

Ahh när man väl har börjat på en familj så är det kul att slutföra den, alltså se från födsel till graven! :) hehe Sv: Så lite så, kika gärna in imon igen så kanske du har chan på en länk igen! ;) hihi Kram på dig!

2011-01-23 @ 21:26:47
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Ord från: Rinki

Gulligt att du spelar Sims 3 det gör jag också ibland, men jag tröttnar hit och dit, vet inte om jag har satt in mig helt och hållet i det heller. Har inga expansions eller något, vilket kanske gör det lite tråkigare också? Syskonen har flyttat ut säger du, har du gjort ett nytt aktivt hushåll i en och samma stad då, eller hur fungerar det? Hur spelar man med dem, efter att man har fått dem att flytta ut?



Gulligt skrivet också, jag hoppas att det går bra för syskonen!



Sv: Min farmor fick åka hem idag, så det gick bra den här gången också, men det känns hemskt läskigt ändå! Men jag håller tummarna för att hon får leva många år till.



Om du känner att det är för privat för att lägga upp de tidigare bilderna så behöver du absolut inte det! Blev mest lite nyfiken :).



Tack så jättemycket, ja min sambo gillade cupcakesen faktiskt, han var lite skeptisk till dem i början då han inte är ett jättestort fan av cupcakes, men han åt upp dem i alla fall, så nu finns det inga kvar.



Åh, gumman! Du anar inte vad glad jag blev över att få höra dina fina ord om mig. Att du säger att jag är en fantastisk människa, en jättebra bloggare och att jag är klok betyder verkligen supermycket för mig!



Puss och Kram!

2011-01-23 @ 22:05:49
URL: http://rhulth.wordpress.com
Ord från: Nicki

åh kommer ihåg när jag spelade sims för flera år sen, så himla roligt!



sv. de ligger en guide uppe så kika in och se hur jag gjorde :)

2011-01-23 @ 22:21:48
URL: http://niicki.blogg.se/
Ord från: Becca

sv: okej :) Har du sovit gott?? :)

2011-01-24 @ 10:55:04
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0