Illamåendet har passerat

God morgon! Idag verkar det faktiskt vara en sådan. Illamåendet har passerat, vilket känns befriande. Min fobi för att spy har verkligen gjort sig till känna. Torsdagens upplevelse var inte något vidare förtjusande (läs mer här). Jag har dock haft turen att slippa det jag upplever som det värsta jag vet. Igår var jag hemma från skolan. Jag vilade mest, försökte hålla koll på mitt mående och få i gång min kropp. Psykiskt sätt framkallade jag ett ihållande illamående, då jag verkligen inte ville uppleva min fobi. Men jag klarade mig och under kvällen kändes det helt okej. Rädslan fanns fortfarande kvar i tankarna, men jag övervägde att släppa taget om dem. Har man lyckats äta en ostmacka, druckit (nära en liter) mjölk och dessutom ätit en kryddstark middag, borde det inte vara några problem med magen. Om jag fick vinterkräksjukan eller inte, det vet jag inte. Men jag klarade mig i alla fall från att spy - det är alltid något.


Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0