Åskådare under kusinens studentdag

Idag tar min äldsta kusin studenten, därav befinner jag mig i Göteborg. Det ska bli roligt att stå vid sidan av som åskådare samt dela den glädje som hon sannolikt känner denna dag. Jag minns ju så väl min egen student och känslan som jag bar med mig den dagen, kika här.

Det blir utspring vid Röda sten och senare studentmottagning hemma hos moster. Trots att jag inte är universums mittpunkt denna dag ser jag fram emot att tillbringa tid med släkten. På bild ser ni studentpresenten samt ett skymt av det handgjorda kort som hon ska få. Ögonblick från dagen får ni kanske ta del av längre fram, när jag om tio dagar åter är hemma i vardagen.

Studentpresent och handgjort kort till studenten


Läsarnas Ord
Ord från: Jessica Högberg

Låter som en toppen dag!

2016-06-09 @ 12:59:43
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Ord från: Annika

Härligt med studenten. Kram.

2016-06-09 @ 17:44:15
Ord från: Alice

Så roligt, hoppas det blir lyckat! ^^ Kram.

2016-06-10 @ 14:05:54
URL: http://lallizzlife.blogg.se
Ord från: Cassandra Haraldsson

Åh så kul att vara i Götet :)

2016-06-10 @ 21:31:29
URL: http://sensor.blogg.se/
Ord från: Carolina Thoor

Ja, det var väldigt kul att stå som åskådare. Både till min brors student 2014 och min pojkväns student i fredags! :D

Sv; jo tack, det var ett härligt firande i måndags för min käraste pojkvän! :)
Jaså, haha! Vad roligt att hon gömde den så länge. Men det är kul att hon kan ge dig en present, även ifall att hon inte befinner sig i samma stad! :)

Jag påminner dig nu då. Kan du ge mig receptet på cheescaken som du gjorde till din födelsedag? :D

Tack ska du ha! Jag har fått en fantastisk fin vecka, och det hoppas jag att du också fått! Och hoppas att du får ett bra avslut på vecka 23 :)

2016-06-12 @ 10:15:34
URL: http://knaset.blogg.se/
Ord från: Monica

Jasmine, så roligt att du kom och firande Emelie på hennes student! Och vilket underbart vackert kort!
Jag minns din student, som var vår första, som igår, utspringet vid operan och kalas på älskade Brännö.

Hoppas du & Anette haft det härligt tillsammans i Amsterdam.

Många kramar moster Monica

Svar: Tack för att jag fick vara med och fira Emelie. Ni hade ordnat fint!Jag och mamma har haft en mysig vistelse i Amsterdam. Vill du veta mer redan nu finns inlägg om vår resa publicerade.
Kram
Jasmine

2016-06-15 @ 14:56:43

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0