Våra vänners bröllopsdag

Sedan ett år tillbaka har en före detta kollega till mig och hennes nyblivna make blivit goda vänner till både mig och R. Vi tillbringar mycket tid tillsammans och gör allt från att gå på bio och äta god mat till att spela spel och fira in det nya året tillsammans. Tidigare i höstas gjorde jag inbjudningskorten till deras bröllop och igår fick vi äran att vara med när de vigdes och blev man och hustru. Bröllop - så romantiskt!

De flesta bilderna från dagen togs med parets nyinköpta kamera, de bilder som jag har tillgång till så här dagen efter är sparsmakade och tagna då jag som brudens närmast hand fick några minuter över.


Selfie tagen i soffan hos frisören medan bruden fick en vacker håruppsättning.


Brudbuketten i härlig pastell.

En otroligt generös gåva från brudparet till oss för att vi har hjälpt till i samband med bröllopet.

Ikväll blir det sällskapsspel och tårtätande hemma hos brudparet - för att det är trevligt och för att vi så gärna hjälper till att äta upp det som har blivit kvar av bröllopstårtan.


Läsarnas Ord
Ord från: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

svar: Fem minuters försening men det kan jag stå ut med:)Kram

Ord från: mammatillmirakel.blogg.se

Åhh vad underbart när man får så bra kontakt med ett annat par :) alltid roligt att göra saker i par. Kram

2017-01-08 @ 19:39:10
URL: http://mammatillmirakel.blogg.se/
Ord från: Jessica Högberg

Låter som härliga vänner!!

2017-01-11 @ 10:35:45
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Ord från: anniepiie

Åhh bröllop är ju härligt. :D Speciellt när det är ens vänner, väldigt fin bukett. :) SV: oj, läskigt och höra rutorna skallra. Hoppas att du har en finfin kväll nu vännen. kram

2017-01-17 @ 19:41:13
URL: http://anniepiie.blogg.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0