Min dotted journal har varit ett kreativt projekt

Det senaste året har som sagt varit kreativt på många sätt, däribland diverse förberedelser inför vårt bröllop i augusti. Läs fredagens inlägg här. Efter att bröllopsinbjudningarna skickades ut valde jag att påbörja ett efterlängtat projekt, nämligen min dotted journal inför Drömresan till USA. Den gav mig många kreativa stunder inför och under liksom nu även efter resan. Ni kommer att få se fler kreativa uppslag från journalen framöver! Innan dess kommer jag fortsätta att dela med mig av bilder och dagboksanteckningar från resan. Ni har däribland att vänta dagar i San Francisco och veckan på Hawaii Island.

Läs gärna inlägget om glädjen jag kände inför att påbörja detta projekt.


Första sidan i min dotted journal om Drömresan till USA 2019.

Tidsinställt inlägg, skrivet den 2019-12-13.


Läsarnas Ord
Ord från: Johanna Utterberg

Åh så kul och fint du gjort, duktigt att ta dig tiden till att göra just något kreativt av förberedelserna och dagboks-anteckningarna från er resa. :) Hoppas du haft en fin helg <3
Kram!

2019-12-15 @ 14:41:51
URL: http://johannautterberg.se
Ord från: Louise

Så fint! Vad roligt! Finns inget bättre än att vara kreativ! :D Kram <3

2019-12-15 @ 18:41:35
URL: http://louiseelinore.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0