Avslutar en sjukdomspräglad månad

Februari är känd för att vara en månad med mycket sjukdom, vilket i år har varit fallet hemma hos oss. Både jag och R har haft kraftig förkylning med enveten hosta. Reumatismen har gjort sig påmind i min kropp. Jag har även haft oväntad ångest, det var länge sedan sist. Lillen har klarat sig från påtaglig sjukdom. Dagen med vab på grund av mindre trevlig blöja fick inga efterföljande symptom. När vi nu avslutar februari månad väljer jag att glömma sjukdom och istället ta med mig det positiva från de senaste fyra veckorna. Nedan följer en liten lista på fina stunder som månaden har innehållit.

Månadens känslor har varierat. Mood tracker i min bullet journal.

♥ helgen hos min ursprungsfamilj i Göteborg (läs mer här, här och här)
♥ målning och tapetsering av lillens rum
♥ våffelkalas hos R's familj
♥ mammahäng en ledig måndag
♥ korvgrillning i soligt vinterväder (till inlägg)
♥ spontant fikabesök av R's mamma

Inför mars månad önskar jag friskare dagar och sprudlande vårkänslor.
Ta hand om dig.


Läsarnas Ord
Ord från: Denise

Tråkigt med sjukdom! Men vilka fina stunder ni haft denna månad. Kram

2023-02-28 @ 23:57:28
URL: http://nouw.com/denisetiainen
Ord från: Tina

Fy vilken otur ni verkar ha haft! Hoppas ni håller er friska nu! Så härliga höjdpunkter! Ha en fin helg nu, kram <3

2023-03-03 @ 15:47:08
URL: http://tiinafalkestad.blogg.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0