BuJo-favoriter år 2022

Bättre sent än aldrig - här kommer en tillbakablick på några favoriter från min bullet journal (BuJo) år 2022. Finns det någon design du har blivit extra inspirerad av?

I januari hade jag min dagliga reflektion samlad på ett uppslag - dagboksanteckning, mood tracker och habit tracker. Designen inspirerar mig till att vilja använda den fler gånger!

En rad om dagen, mood tracker och habit tracker på ett samlat uppslag i januari.

Det honungsdrypande temat i april är jag extra nöjd med! Resultatet av kreativt engagemang blev lyckat och välgjort.


Honungstema i april.

Det lyckosamma temat med fyrklöver i juni tycker jag mycket om! Temat var roligt att skapa, jag använde sidorna väl under månaden samt samlade minnen från månaden som visade sig bli riktigt fin!


Fyrklöver i juni.

Användningen av ett ark washi som fick pryda sidorna för oktober inspirerade mig. Tekniken var ny för mig, men föll mig snabbt i smaken. Så pass roligt var det att skapa med dekorationsark likt detta att det kommer ett liknande tema i årets journal.

Ett ark washi fick pryda oktobersidorna.

Stort tack för alla fina ord ni lämnar om min bullet journal. Det gör att jag tycker det är roligt att fortsätta dela med mig. Låt mig gärna veta om du också har en bullet journal.


Läsarnas Ord
Ord från: Enna

Jag dras mest till den med gula färger! Så fräscht :)

2023-03-24 @ 18:04:05
URL: http://sayyeastofashion.blogg.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0