Svar på tal

Nu har jag kollat alla kommentarer, som jag har fått under helgen. En hel del snälla kommentarer. Tack för det. <3
Jag har också fått kommentarer av F (hon har själv skrivit ut hela sitt namn, när hon har kommenterat). Jag kan förstå att hon känner sig påhoppad. Så skulle jag också känna mig. Nej, jag visste inte hela sanningen, jag kunde bara bilda min egna uppfattning. Nu har jag och mna läsare fått ta del av F's uppfattning, så nu kan alla bilda sig en egen uppfattning. Jag tycker det låter rimligt, vad tycker ni?

För att veta hela storyn läs:
Nummer utelämnat
Att välja sina strider

/Jasmine

Uppdatering 090921, kl. 21.31:
Tack Frida, för din kommentar. Jag hoppas verkligen att vi inte är ovänner. Jag pratar gärna med dig, om du känner att det är något som vi ännu inte har klargjort för varandra. Missförstånd händer hela tiden. Hoppas att vi kan gå vidare och bara låta detta passera. Tack.
Kram


Läsarnas Ord
Ord från: Frida "F" Brochs

Ja, förlåt för att jag reagerade lite för hårt kanske. Men det var ett missförstånd! Ses i skolan.

2009-09-21 @ 19:44:40
Ord från: becka

Jag hoppas hon inte stänger ute dig i klassen nu. Då vill jag slå henne.

2009-09-21 @ 21:10:52
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/
Ord från: anonym

Vad gulligt det är när sånt här händer. Alla är ovänner och blir till slut vänner. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ va sötttt!!!!!!

2009-09-22 @ 11:37:00
Ord från: Doe

(Ofta någon skulle ta upp någon annans mobil och sno någon annans nr...BS te 100%) Och det slutade med att du fick be om ursäkt/ta tillbaka det du sa?:O...ehm...ok :S

Låter inte helt rätt o riktigt tycker jag. LoL för kommentaren: "förlåt för att jag reagerade lite för hårt kanske" (Reagerade för hårt, nej då det gjorde hon inte, men hon reagerade som en 14 åring med hormonfel lr nåt...)Ajja, det finns ju viktigare saker att bry sej om än nån som kmr med IQ-befriade bortförklaringar..så nu ska jag inte säga nåt mer om den saken:P Hare gött Jasmine Kram Pårejj;P

2009-09-22 @ 21:23:53

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0