Ni ändrar mitt synsätt



Jag måste få tacka er. Inläggen om vikt och ideal, Träning ger mig destruktiva tankar och Att ha kurvor är vackert, har gett mig många kommentarer. Alla är väldigt stöttande och samtliga ord är betydelsefulla. Det finns folk som känner igen sig i det jag skriver och personer som uppmuntrar mig till att se på mig själv som vacker... Det är fantastiskt att få så många bra kommentarer. Jag tackar er ödmjukast. Jag blir lika berörd för varje kommentar jag får. Hoppas att ni också kan få ut något av att läsa inte bara mina inlägg, utan också kommentarer från andra. Ni ändrar mitt synsätt. Kanske kan samlingen av ord även ändra ditt.
Tack för att ni läser - det betyder oerhört mycket.



Läsarnas Ord
Ord från: LIENE

sv: Varsågod:)

Kul att du tycker det blir spännande. Jga själv tycker nog också det, hehe.

Visst var den söt.



Så bra att kommentarer från dina läsare hjälpte och stötte:)

2011-04-17 @ 12:47:46
URL: http://lienes.blogg.se/
Ord från: Anonym

Jag är jätte mycket emot "idealvikten" när jag haft en kompis som varit jätte sjuk i anorexi. Tror inte folk kan fatta vad hon har gått igenom.

2011-04-17 @ 14:43:39
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0