Summering av maj 2023

Maj var en riktigt fin månad! Jag fyllde trettio och en helg gick åt att fira med familj. Jag var på afternoon tea. Min R överraskade mig med en födelsedagdejt. Firande med vänner hade jag helgen därpå. Av kollegorna på jobbet blev jag också uppvaktad, då med tårta, blommor, bubbel och presentkort - en så fin gest av dem! Maj var verkligen en månad full med firande. Jag kände mig så sedd och uppvaktad på många olika sätt.

Min trettioårsdag firades på många sätt och jag kände mig väldigt uppvaktad. På bild en bukett som kom med blomsterbud från en vän och kollega.

Vackra maj fick inte bara mig att blomma ut. Också vår trädgård började blomma för fullt! Vi skördade årets första rabarber och äppelträden stod i blom. Vår altan blev till vårt andra vardagsrum, vi tillbringade mycket av vår lediga tid där. Vi gjorde ett dagsbesök på Skansen i Stockholm, en liten försmak av sommarens trevligheter.

Blommande äppelträd i vår trädgård.

Som jag trivs med livet som är nu! Jag är så tacksam för allt det jag har och finner mycket glädje i vardagen. Jag ser fram emot semestern och mer ledig tid hemma. Tid i trädgården vill jag prioritera, nu när grödorna mognar och skördetiden börjar.

Tidsinställt inlägg, skrivet den 2023-06-10.



Läsarnas Ord
Ord från: Netti Starby

Vad roligt att du blev så uppvaktad på din födelsedag och grattis i efterskott. Kramis <3

2023-06-16 @ 20:33:38
URL: http://starbys.se
Ord från: Pauline Hurtig

åh så fint :D

2023-06-19 @ 18:14:19
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
Ord från: Carolina

Trevligt att du fick en sådan bra maj månad och att du blev så fint uppvaktad på din födelsedag på så många olika sätt ☺️

2023-06-20 @ 19:35:29
URL: http://knaset.com
Ord från: Yasmine

Tycker det är helt rätt att du firades så många gånger! Hoppas du får en lika trevlig juni <3
Glad midsommar Jasmine och lilla familjen <3
Kram

2023-06-23 @ 09:12:38
URL: http://yasmissy.blogg.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0